Obecné obchodní podmínky
Tyto obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“) upravují v souladu s platnými právními předpisy České republiky práva a povinnosti vznikající v souvislosti s nebo na základě smluvního vztahu uzavřeného mezi Kristýnou Stokláskovou, se sídlem Kloboukova 2228/32, Praha 4, 14800, IČO: 05398959 (dále jen „Poskytovatel“) a jeho klientem (dále jen „Klient“).
1. Úvodní ustanovení
1.1. Tyto Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí všech smluv uzavřených mezi Poskytovatelem a Klientem.
1.2. Smlouva se uzavírá v českém jazyce, pokud není dohodnuto jinak.
1.3. Právní vztahy, ve kterých vystupuje Kristýna Stoklásková jako Poskytovatel, podléhají regulaci těmito obecnými obchodními podmínkami. Ustanovení obsažená v těchto obecných obchodních podmínkách jsou závazná pro obě strany jakékoliv smlouvy, ať již uzavřené ústně či písemně, mezi Poskytovatelem a Klientem (dále jen „Smlouva“).
Provedení těchto obecných obchodních podmínek, stejně jako specifická ustanovení Smlouvy uzavřené mezi Poskytovatelem a Klientem, konstituují závazný právní rámec pro strany uvedené v nabídce nebo písemné smlouvě (dále jen „Smlouva“).
Smlouva, společně s těmito obecnými obchodními podmínkami, představuje celistvý právní akt, který definuje vzájemné pochopení a dohodu smluvních stran vztahující se k dílu nebo službám. Jakékoli modifikace nebo odchylky od Smlouvy vyžadují písemnou formu a musí být ratifikovány oprávněnými zástupci obou stran. V případě nesrovnalostí mezi Smlouvou a těmito obecnými obchodními podmínkami má přednost Smlouva.
Jakákoli revize nabídky, objednávky, návrhu Smlouvy nebo jejího dodatku bude mezi smluvními stranami pojímána jako nová nabídka, objednávka, návrh Smlouvy nebo dodatek. Smluvní strany se výslovně dohodly na vyloučení aplikace § 1740 odst. 3 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve svém aktuálním znění.
Jednotlivé články nebo termíny Smlouvy, obecných obchodních podmínek a jakýchkoli příloh (pokud existují) tvoří samostatná a autonomní ustanovení. V případě, že kompetentní soudní nebo rozhodčí orgán rozhodne o neplatnosti nebo nevymahatelnosti některého z těchto ustanovení, zůstávají ostatní ustanovení v plné míře platná a účinná.
2. Uzavření smlouvy
2.1. K uzavření smlouvy dochází odesláním objednávky služeb Klientem a jejím přijetím Poskytovatelem. Objednávka může být podána prostřednictvím webového rozhraní Poskytovatele, e-mailem, telefonicky nebo osobně.
2.2. Přijetí objednávky Poskytovatelem je potvrzeno odesláním potvrzujícího e-mailu na adresu uvedenou Klientem, což vede k uzavření smlouvy.
2.3. V rámci procesu uzavírání smlouvy je důležité zdůraznit, že pokud by z naší strany nedošlo k oficiálnímu přijetí vaší objednávky, smluvní vztah mezi námi je považován za uzavřený v momentě, kdy dojde k úplné úhradě ceny za objednané služby z vaší strany, nebo když začneme s poskytováním služby, v závislosti na tom, která z těchto událostí nastane jako první. Toto ustanovení zajišťuje, že i bez formálního potvrzení objednávky může dojít k efektivnímu a právně závaznému uzavření smlouvy na základě vaší platby nebo našeho zahájení poskytování služeb.
2.4. Regulace našeho právního vztahu vychází z následujících pramenů práva a dokumentů:
- Především jsou to tyto obchodní podmínky, které definují a upřesňují vzájemná práva a závazky mezi námi.
- Dále jsou to Zásady zpracování a ochrany osobních údajů, jež stanoví pravidla pro využívání webového rozhraní, ochranu vašich osobních informací, zabezpečení obsahu webového rozhraní a další související aspekty používání webového rozhraní.
- Také se řídíme podmínkami a instrukcemi, které jsou k dispozici na webovém rozhraní nebo jsou součástí naší e-mailové komunikace, zejména v procesu uzavírání smlouvy.
- Vztah je dále utvářen objednávkou a jejím potvrzením z naší strany.
- Pro otázky, které nejsou specificky adresovány v těchto dokumentech, se aplikuje občanský zákoník a zákon o ochraně spotřebitele, to však pouze v případě, že jste spotřebitelem.
3. Platba a ceny služeb
3.1. Ceny služeb jsou uvedeny v ceníku na webových stránkách Poskytovatele nebo jsou specifikovány v individuální nabídce.
3.2. Platba za služby je možná online platební kartou, bankovním převodem nebo jinými dohodnutými způsoby.
4. Poskytování služeb
V rámci našeho profesionálního poskytování služeb se zavazujeme udělit vám nezbytné licence nebo sublicence pro obsah, který jsme pro vás vytvořili nebo ke kterému držíme platné licenční práva, v rozsahu nezbytném pro využití poskytovaných služeb.
1. Tvorba webových stránek: Vaše platba a poskytnutí obsahu jsou předpokladem pro realizaci webových stránek, včetně registrace domény a instalace potřebného softwaru. Správu domény převezmeme, pokud o to projevíte zájem. Poskytneme vám také přístup k editaci vašeho webu, který může být omezen v případě nedodržení smluvních podmínek nebo neuhrazení faktur. Vaše spolupráce, zejména v poskytování obsahu, je klíčová pro úspěšné vytvoření webu.
Je nezbytné zdůraznit, že úspěšná realizace webové stránky vyžaduje vaši aktivní spolupráci, konkrétně dodání a implementaci obsahu podle specifikací, pro což vám poskytneme instruktážní video materiál. Veškerý obsah, který od vás obdržíme, bude aplikován výhradně k účelům poskytování našich služeb.
Odpovědnost za správu webu z hlediska obsahu plně přebíráte vy jako klient.
Co se týče technických aspektů a řešení webu, naše společnost disponuje veškerými nezbytnými oprávněními a licencemi, nebo tyto platné licence získává pro použití produktů třetích stran, přičemž postupuje v souladu s licenčními ujednáními a obchodními podmínkami daných subjektů.
Web vytváříme pomocí:
- Mioweb (https://www.mioweb.cz/, provozovatel MioWeb s.r.o., IČ: 07458002),
- Elementor (https://elementor.com/, provozovatel Elementor LTD, VAT: 515188365),
- a to na základě licencí udělených naší společnosti. Pokud máte svou vlastní licenci, je tuto skutečnost nutné sdělit v průběhu objednávání.
2. Správa webových stránek: Po vytvoření webu přejímáme zodpovědnost za jeho technickou správu. Veškeré požadavky na úpravy mimo původní rozsah smlouvy budou podléhat dodatečnému zpoplatnění.
3. Marketingové služby: Poskytujeme komplexní marketingové služby, včetně analýzy a správy PPC kampaní, SEO, copywritingu, emailmarketingu, grafiky, analytiky a dalších. Tyto služby jsou k dispozici jak na jednorázové, tak na pravidelné bázi, v závislosti na individuální dohodě.
4. Vzdělávací služby: Nabízíme širokou škálu vzdělávacích služeb, od přednášek po individuální konzultace. Přístup k těmto službám je regulován předem stanovenými podmínkami a vyžaduje se předchozí registrace a platba.
5. Další služby: Kromě výše uvedeného nabízíme řadu dalších služeb, jejichž rozsah a podmínky jsou specifikovány na našem webovém rozhraní. V případě zprostředkování přístupu k aplikacím třetích stran je nutné hradit související poplatky.
Pro poskytování našich služeb je esenciální vaše spolupráce a zajištění, že všechny materiály poskytnuté nám nebo použité v rámci služeb respektují právní předpisy a mají řádné licenční oprávnění.
5. Odstoupení od smlouvy
5.1 V souladu s právními zásadami a smluvními ujednáními, souhlasem s těmito obchodními podmínkami explicitně vyjadřujete souhlas s poskytováním služeb před uplynutím zákonné lhůty čtrnácti dnů pro odstoupení od smlouvy. Tento souhlas má za následek, že v souladu s § 1837 odst. a) občanského zákoníku, ztrácíte právo na odstoupení od smlouvy o poskytování služeb bez udání důvodu, pokud vám byly služby poskytnuty v plném rozsahu s vaším předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení, a byli jste řádně informováni o těchto důsledcích.
5.2. V kontextu vzdělávacích služeb, jako jsou přednášky, on-line přednášky, a individuální konzultace, právo na odstoupení od smlouvy není aplikovatelné v souladu s § 1837 odst. j) občanského zákoníku, jelikož tyto služby spadají do kategorie smluv o využití volného času, které mají být plněny v určitém datu či období.
5.3. K ukončení smlouvy můžete přistoupit kdykoliv a bez udání důvodu prostřednictvím vypovězení smlouvy s jednoměsíční výpovědní lhůtou. Výpovědní doba začíná plynout prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po měsíci, ve kterém došlo k doručení výpovědi. V případě, že jste podnikatel, je možné ukončit smlouvu s uhrazením odstupného, jehož výše je definována jako 50 % z průměrné částky za námi poskytované služby vám za poslední tři měsíce před vypovězením smlouvy, pokud není dohodnuto jinak.
5.4. My jako poskytovatel služeb si vyhrazujeme právo ukončit smlouvu s jednoměsíční výpovědní lhůtou, a to s oznámením prostřednictvím kontaktního e-mailu. Výpovědní doba začíná plynout prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po měsíci, ve kterém došlo k doručení výpovědi. V případě vážného porušení smluvních podmínek z vaší strany můžeme ukončit smlouvu i bez výpovědní doby.
Po ukončení smlouvy budete informováni o nezbytných krocích pro převod správy webu, získání potřebných licencí pro další provoz a dalších relevantních aspektech. V případě ukončení smlouvy je vaší povinností umožnit nám odinstalovat naše technické řešení, nebo se dohodnout na nové smlouvě ohledně převzetí licencí či šablon.
6. Ochrana osobních údajů
6.1. Poskytovatel zpracovává osobní údaje Klienta v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů
7. Odpovědnost
7.1. V kontextu právních a smluvních závazků, je nezbytné ujasnit, že vy jako Klient a uživatel námi vytvořeného webu nesete plnou odpovědnost za jakýkoliv obsah, který je na web umístěn nebo který nám byl poskytnut k umístění, včetně textů, fotografií, grafických a audiovizuálních materiálů. Tato odpovědnost zahrnuje zajištění, že máte veškerá práva, autorská práva nebo licenční oprávnění k použití daného obsahu.
7.2. V případě, že poskytujeme služby spojené s vytvořením e-shopu, je důležité si uvědomit, že provozování e-shopu vyžaduje příslušná povolení a oprávnění pro prodej zboží nebo služeb online. Jako provozovatel e-shopu nesete výlučnou odpovědnost za nabízené zboží a služby, a je vaší povinností zajistit a aktualizovat obchodní podmínky e-shopu.
7.3. Pokud se týká obsahu zveřejněného v rámci marketingových služeb, jako je správa sociálních sítí či obsah reklamních kampaní, odpovědnost za tento obsah nese výhradně vy, klient, a to i v situaci, kdy je obsah zveřejněn naší společností. Zveřejnění jakéhokoliv materiálu naší stranou je vždy předmětem předchozí dohody s vámi.
7.4. V případě porušení jakékoliv povinnosti z vaší strany, které vyústí ve vymáhání nároku třetí strany proti nám, včetně nároků na náhradu škody nebo jiné újmy, vyhrazujeme si právo požadovat po vás náhradu všech souvisejících nákladů, které nám byly v tomto kontextu způsobeny. Toto zahrnuje rovněž náklady vynaložené na právní zastoupení a další výdaje spojené s řešením této situace.
8. Ochrana autorských práv
8.1. Autorská práva a jejich uplatnění v online marketingu jsou klíčovou složkou právní ochrany duševního vlastnictví. Veškerý obsah vytvářený a publikovaný v rámci našich služeb, včetně textů, grafik, fotografii, video materiálů a dalších formátů obsahu, je chráněn autorským právem podle zákona č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon), ve znění pozdějších předpisů. Klienti a uživatelé našich služeb se zavazují respektovat autorská práva třetích stran a zajistit, aby veškerý obsah, který nám poskytnou pro účely online marketingu, byl buď jejich vlastním dílem nebo že mají řádně udělenou licenci či souhlas od příslušných držitelů autorských práv k jeho využití. Jakékoli neoprávněné užití chráněného díla může vést k právním následkům včetně nároku na odškodnění za porušení autorských práv. V případě, že naše společnost poskytuje obsah či materiály chráněné autorským právem, uděluje se klientům nevýhradní licenci k jejich využití v souladu s účelem a rozsahem poskytnutých služeb, pokud není dohodnuto jinak.
9. Záruka a reklamace
9.1. Poskytovatel poskytuje záruku za kvalitu a kompletnost poskytnutých služeb. V případě vzniku vad má Klient právo na reklamaci. Reklamace poskytovaných online marketingových služeb se řídí obecnými pravidly pro reklamaci služeb a specifiky vlastními oblasti online marketingu. V případě, že klient není spokojen s kvalitou poskytnutých služeb, je oprávněn podat reklamaci do 14 dnů od okamžiku, kdy měl možnost se s výsledkem služby seznámit. Reklamaci je nutné podat písemně, s důkladným popisem zjištěných nedostatků a předložením důkazů, které tyto nedostatky podporují. Naše společnost se zavazuje reklamaci vyřídit v souladu s platnými právními předpisy a dohodnutými obchodními podmínkami, nejpozději však do 30 dnů od jejího přijetí. V případě uznání reklamace má klient nárok na odstranění zjištěných nedostatků, poskytnutí náhradní služby, případně na částečné či úplné vrácení uhrazené částky za službu. Komunikace týkající se reklamace a její řešení by měla být vedena transparentně a s cílem nalézt pro obě strany uspokojivé řešení.
10. Závěrečná ustanovení
10.1. Tyto Obchodní podmínky mohou být Poskytovatelem kdykoliv změněny nebo doplněny.
10.2. Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 10. 01. 2024